Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων

και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό Ν. Μεσσηνίας


"Σαν τους κόκκους της άμμου, αμέτρητοι,

απηροελάχιστοι, ως το αέναο. Έτσι και η προσπάθεια έτσι και η ελπίδα"....
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Τα παιδιά στο Κέντρο Ημέρας συνεχίζουν και τους καλοκαιρινούς μήνες τις θεραπείες τους σε ατομικό κ ομαδικό επίπεδο

οι οποίες έχουν σχεδιαστεί να είναι εξατομικευμένες

και συμβατές  με τις  σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις

(ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία,

ψυχοκινητική, ειδική αγωγή).

IMG_5741

IMG_5928

Στα πλαίσια του θεραπευτικού τους προγράμματος

εντάχθηκε η θεραπευτική κολύμβηση ενώ

πολλά από τα ομαδικά μας παιχνίδια

μεταφέρθηκαν στην αυλή.

Εκμεταλλευόμαστε το καλο καιρό και

εντατικοποιούμε τα προγράμματα κοινότητας

με βόλτες με λεωφορείο, ψώνια, καφετέρια κτλ..

Το ωράριο από 18/6/2012 μέχρι  10/9/2012

αλλάζει σε  7.30 με 15.30 αντί 10.00 με 18.00

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην συμβουλευτική

στήριξη και ψυχο-εκπαίδευση της οικογένειας

των παιδιών που παρακολουθούν το πρόγραμμα του Κέντρου Ημέρας

για θέματα αυτοαπασχόλησης στον ελεύθερο χρόνο του παιδιού.

Επιπλέον ξεκινήσαμε ομαδικό πρόγραμμα

για παιδιά που βρίσκονται σε επίπεδο ένταξης

σε σχολικό πλαίσιο με παράλληλη στήριξη

ή τμήμα ένταξης με πολύ καλή ανταπόκριση!

Τα παιδιά μαθαίνουν βασικές δεξιότητες

που θα τα βοηθήσουν να ενταχθούν

ομαλότερα στο σχολικό πλαίσιο.

Μερικοί από τους στόχους του προγράμματος

στο Κέντρο Ημέρας στις ομαδικές συνεδρίες είναι οι εξής :

· Επίσταση Προσοχής

· Ομαδική & όχι Μοναχική Ενασχόληση

· Ενδιαφέρον για τους συνομήλικούς τους

· Κοινωνική Συσχέτιση

· Εποικοδομητική συμμετοχή(η ενεργός συμμετοχή του

παιδιού στις δραστηριότητες της τάξης

και βλεμματική παρακολούθηση των ατόμων

(της εκπαιδευτικού ή των συμμαθητών)

που έχουν το λόγο στην τάξη.

Επίσης περιλαμβάνει ενεργό συμμετοχή

στις δραστηριότητες  που ορίζει η εκπαιδευτικός,

και αναμονή μεταξύ δραστηριοτήτων,

χωρίς εκδηλώσεις διασπαστικής και στερεότυπης  συμπεριφοράς.)

· Κατανόηση και ακολουθία βασικών ρουτίνων

και κανόνων της τάξης συχνά με χρήση οπτικού υλικού,

ιστοριών κατάλληλα επεξεργασμένων

· Κατάλληλες συναισθηματικές αντιδράσεις,

καλλιέργεια αυτοπεποίθησης και αυτοέλεγχου.

· Εμπλουτισμός ενδιαφερόντων.

 
RocketTheme Joomla Templates